2017/08/29

Sardegna

Nie myślałam, że taka chwila jeszcze kiedykolwiek nastanie, ale stało się, po dłuższym czasie wróciłam do fotografii.

Miesiąc temu zaczęłam praktyki na Sardynii. Od tego czasu widoki na co dzień są po prostu magiczne. Aż wstyd się przyznać, że czasem się do tego piękna przyzwyczajam i nie doceniam w pełni tego, co mnie otacza. Na szczęście mam aparat i gdy wracam z weekendowych wyjazdów z powrotem do miasta, mogę dalej zachwycać się widokiem morza.

Jedna z moich ulubionych fotografek Nirrimi napisała kiedyś, że są takie chwile w życiu, które wiemy że będą wyjątkowe, jeszcze zanim się wydarzą. Jako dziecko myślimy, że dorosłe życie będzie pełne takich momentów, a potem okazuje się że są rzadkie i ulotne. Dlatego warto ich się trzymać mocno. Zdjęcia sprawiają, że jest to możliwe.

Oto taka Sardynia, jaką chcę pamiętać.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz