2013/06/06

The World Is Gray

Nigdy nie byłam dobra w pisaniu. Ani w mówieniu. Brak odpowiednich słów paraliżował pióro. Każdy rozpoczęty pamiętnik kończył swoją żywotność niedługo po tym, jak się zaczynał. Lubiłam dokumentować, ale nie lubiłam sposobu, w jaki to robiłam. Mam teraz swoje "jestem". Dziś szare.  Teksty piosenek stały się tekstem pamiętnika. Nigdy wcześniej słowa aż tak nie pasowały. Nareszcie sama siebie rozumiem. W końcu nie ma kleksów.

I AM
two of the most powerful words
for what you put after them
shapes your reallity





"You cannot find a day and let go
Of all the things that haunt you from within
Of all the things that make you feel so unreal"

2 komentarze:

  1. Za każdym razem, gdy piszesz coś na tym blogu stajesz się bardziej eteryczna - jakbyś nie istniała w rzeczywistości tylko unosiła się gdzieś obok. Jakby nic Cię nie dotyczyło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiłaś w sedno, sama bym tego lepiej nie ujęła.

      Usuń